Petr Macek

Jsem obyčejný, český, zaměstnaný, sociálně neslabý, nebohatý, neukřivděný avšak přemýšlící člověk. V tomto státě je nás takových víc. Někteří nás nazývají mlčící většinou. Já osobně nejčastěji mlčím na rybách :)

Navštivte také můj rybářský blog Péca na rybách nebo Pécovu rybářskou půjčovnu, pokud byste chtěli vyrazit k vodě. 
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 292x

Petr Macek

Pan tatíček Zeman

Pan prezident nejen že splnil má očekávání, ale dokonce je předčil. Bohužel! To, co se teď děje na našem politickém jevišti mne nechává stát v němém úžasu a svěšenou bradou. A uprostřed všeho Miloš Zeman.

26.6.2013 v 10:42 | Karma: 23,75 | Přečteno: 833x | Diskuse| Politika

Petr Macek

Na dalších pět let Čechem

Nejsem asi jediný, koho současný prezidentský hon nenechává chladným. Co bych tak já mohl říct o první přímo zvolené hlavě státu? Ach jo!

29.1.2013 v 22:15 | Karma: 21,04 | Přečteno: 958x | Diskuse| Společnost