Diskuse

Večerní

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Môj manžel chytá ryby snáď odkedy sa narodil Je to náročný koníček, berie hodne času, lebo niekedy berú ráno, niekedy v noci, cez leto som s ním chodievala, vraj mu to prináša šťastie, mám síce rada aj vodu aj noc ale ten chlad pri vode, to mi moc už nesedí. Na Sk sa hovorí Petrov zdar.

1 0
možnosti
Foto

P67e33t98r 74M10a74c24e54k

19. 10. 2023 9:24

Rybaření nemusí být pro každého, tomu rozumím. Pro mě se nejedná o náročný koníček. Ale to je asi tím, že mám rybaření rád a neberu to jako práci. Na rybách odpočívám, především psychicky. S oblibou říkám, že si chodím na ryby "pomlčet". No a také je to pro mě, jako městského člověka, kontakt s přírodou. To se mi líbí. Díky za pozdrav a Petrův zdar i vám!

0 0
možnosti

pěkné👍pro mně by to bylo fakt dobrodružství a takový psík nebo pes za tmy za zády taky. A držím palce k tomu úlovku co vás čeká

1 0
možnosti
Foto

P53e43t63r 36M19a37c48e63k

18. 10. 2023 16:11

No člověk se cítí trochu nejistě, to nezapírám. Tak jsem si trochu vzpomněl na plnění zkoušky samotou tří orlích per zamlada na táborech :-) Díky za pozdrav a přání, určitě to přijde

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 292x
Jsem obyčejný, český, zaměstnaný, sociálně neslabý, nebohatý, neukřivděný avšak přemýšlící člověk. V tomto státě je nás takových víc. Někteří nás nazývají mlčící většinou. Já osobně nejčastěji mlčím na rybách :)

Navštivte také můj rybářský blog Péca na rybách nebo Pécovu rybářskou půjčovnu, pokud byste chtěli vyrazit k vodě.