Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D42a78d77a36k 33P29e13t79r

30. 1. 2013 5:47

Ach jo, ach jo. Tak to se vážně podařilo.

3 3
možnosti

Pane, mně přijde neuvěřitelně nevkusný Váš článek. Hodně nevkusný.Rv

3 2
možnosti
Foto

Ten Váš VKUS nám propaganda lila do hlavy horem dole, ráno, v poledne a večer. A bylo to dost nevkusné. Proto voliči vybrali Miloše Zemana, neboť se jim zachtělo vypálit ten vkusný rybník !

5 8
možnosti

P70e50t63r 11J14a85n41s65k42y

29. 1. 2013 22:57

nekdo vas nuti psat? dostal jste to za domaci ukol?

5 6
možnosti

Vaše moto, pane autore:

O autorovi:

"Jsem obyčejný, český, zaměstnaný, sociálně neslabý, nebohatý, neukřivděný avšak přemýšlící člověk. V tomto státě je nás takových víc. Někteří nás nazývají mlčící většinou".        Dovolte mi, abych po pozorném přečtení Vašeho článku konstatoval, že to, za koho se vydáváte prostě nesedí. Přemýšlejte o tom.Rv

4 4
možnosti

Pane autore, z výše uvedeného vyplývá, že vy jste ten, kdo volil "kultivovaného aristokrata" . Těší mě.:-) Já jsem naopak ta nevkusná spodina, která volila ten "lidový nevkus" v podobě M. Zemana. Pokud ale vybíráte prezidenta podle aristokratického "noblesního vkusu" a kultivovanosti (to, že protikandidát je výrazně inteligentní a vzdělaný raději přehlédnete) a to citované "noblesní chování" Vám stačí k tomu, abyste dal onomu kandidátovi důvěru, je to Váš názor a Vaše vnímání světa. Ale dovolte mi podotknout, že dle mého "nevkusného spodinového" názoru, na který mám také právo, je Vaše volba dosti krátkozraká a vedou k ní poněkud povrchní důvody. Pokud jste nějaké jiné důvody zmínil, promiňte. Možná jsem je přehlédla.

2 1
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 6,28
  • Průměrná čtenost 292x
Jsem obyčejný, český, zaměstnaný, sociálně neslabý, nebohatý, neukřivděný avšak přemýšlící člověk. V tomto státě je nás takových víc. Někteří nás nazývají mlčící většinou. Já osobně nejčastěji mlčím na rybách :)

Navštivte také můj rybářský blog Péca na rybách nebo Pécovu rybářskou půjčovnu, pokud byste chtěli vyrazit k vodě.